Το πιο σπουδαίο...

Πήγα τις προάλλες να ρωτήσω για την επίδοση της 4.5 ετών κόρης μου στο σχολείο. Η αλήθεια είναι ότι δεν είχα πάει ξανά να ρωτήσω, δεν μου είχε δημιουργηθεί αυτή η ανάγκη. Έβλεπα το παιδί μου χαρούμενο και αυτό μου ήταν αρκετό. 

Με την αφορμή όμως του ότι δεν έβλεπα την δασκάλα της σχεδόν καθόλου, διότι όταν παραλαμβάνω την κόρη μου η κα Αναστασία έχει φύγει, και μετά από συζήτηση με άλλη μαμά, αποφάσισα να πάω κι εγώ να ενημερωθώ.

Η αλήθεια είναι ότι άκουσα πάρα πολύ όμορφα λόγια. Η κόρη μου εξελίσσεται σε μία πολύ καλή μαθήτρια, όπως μου είπε και η κα Αναστασία είναι από τα παιδιά που θα είναι πάντα καλοί μαθητές. Το μικρό μου κοριτσάκι εξελίσσεται λέει σε ένα παιδί συνεργάσιμο, υπάκουο, επίμονο, ένα παιδί που συμμετέχει, με απορίες που δεν φοβάται να τις εκφράσει, σε ένα παιδί που ζητάει βοήθεια όταν το χρειαστεί, που ξέρει να διεκδικεί με όμορφο τρόπο, που, που, που, που, που...

Πολύ όμορφα πράγματα!

Φούσκωσα και ξαναφούσκωσα από υπερηφάνεια. 

Θρίαμβος!

Το είπα στον άντρα μου, το είπα στην μαμά μου, το είπα στον μπαμπά μου, χαρές, γέλια, συγχαρητήρια!

Όλα καλά...

Μέχρι που το είπα στην νονά της. Χάρηκε δεν μπορώ να πω...Όμως με πολύ όμορφο και διακριτικό τρόπο μου υπενθύμισε ότι μπορεί όλα όσα άκουσα από την κα Αναστασία να είναι σπουδαία, αλλά δεν θα πρέπει να παραλείψω σαν μάνα να διδάξω στην κόρη μου την έννοια της προσφοράς.

Το ομολογώ!. Έπεσα στην παγίδα της περήφανης μαμάς που έχει ένα παιδί "διαμάντι", αλλά το παιδί της στο σχολείο κοροϊδεύει τον αδύναμο συμμαθητή του μαζί με τα άλλα δυνατά παιδιά της τάξης. 

Τελικά τι είναι το πιο σημαντικό στην ανατροφή των παιδιών μας;

Νιώθεις μεγάλη ικανοποίηση και υπερηφάνεια όταν ακούς από τον δάσκαλο του παιδιού σου, όλα αυτά που κάθε γονέας θα ήθελε να ακούσει. Όμως αυτό είναι σημαντικό, όσο σημαντικό είναι το παιδί μου να μάθει να βοηθάει τους γύρω του, να μην κοροϊδεύει τον αδύναμο συμμαθητή του, να προσφέρει την βοήθειά του ακόμα και αν δεν του ζητηθεί. 

Και για αυτό είμαι υπεύθυνη μόνο εγώ και ο μπαμπάς της...



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κεφάλαιο "Παιδικός Σταθμός" ή απλά ένα χάος στο κεφάλι μας;

Αργά και σταθερά

Οι πρώτες μέρες...