Μπαμπάδες από την Σουηδία;

Καλημέρα και καλό μήνα

Ξέρω- ξέρω, μόνη μου τα λέω μόνη μου τα ακούω, εκτός από την αγαπημένη αναγνώστρια Μαρία που άρχισε να ακολουθεί το blog μου! Γεια σου Μαρία! Είσαι η πρώτη, καλωσόρισες, χάρηκα πολύ, εδώ θα βρεις αναρτήσεις που αφορούν την γονεϊότητα, αλλά όχι με την στενή έννοια του όρου. Όπως βλέπεις ξεκινήσαμε με κουτσομπολιά, εγχώρια και διεθνή. Είμαστε γονείς, με πολλές ευθύνες... Ας το διασκεδάσουμε λίγο ;)

Μιλώντας για γονείς θα πρέπει να σου πω Μαρία ότι, πριν από ακριβώς 11 χρόνια βρέθηκα να ζω για ένα μικρό χρονικό διάστημα στην πανέμορφη Σουηδία. Τα λόγια που έχω να πω για αυτή την χώρα είναι μόνο καλά, εκτός από ένα βράδυ που μας επιτέθηκαν νεοναζί, επειδή ο φίλος μου που είχε έρθει να με επισκεφθεί είχε την κεφάλα του ξυρισμένη :/

Στην Σουηδία που λες, όλα είναι άριστα οργανωμένα και με γνώμονα τον άνθρωπο. Δηλαδή, πολιτισμός. Εκεί οι άνθρωποι περνάνε δύσκολα η αλήθεια είναι τις εποχές που επικρατεί σχεδόν όλη μέρα σκοτάδι, αλλά όταν έρθει η άνοιξη ανθίζουν και αυτοί σαν τα λουλουδάκια. Στην ζωή μου δεν έχω δει πιο έντονη αλλαγή εποχών, και δεν έχω ζήσει ομορφότερη άνοιξη από εκείνη του 2002. Ήταν όλα καταπληκτικά, και ακόμα καλύτερη η φάση ημέρα μέχρι της 11.00 το βράδυ, σούρουπο μέχρι της 4-5 το πρωί και μετά πάλι ημέρα! Ευτυχία!

Εκεί λοιπόν που είναι όλα τέλεια (ήμουν μικρή ΟΚ, αυτό δικαιολογεί τον ενθουσιασμό που μου έχει αφήσει η χώρα), όταν γίνεσαι γονιός η χώρα σε ανταμείβει με άδεια γονεϊκότητας. Πρόσεξε, όχι άδεια μητρότητας. Το ζευγάρι που αποκτά ένα μικρό και αβοήθητο τέκνο, έχει την δυνατότητα να επιλέξει ποιος από τους 2 γονείς θα μείνει με το παιδί του να το αναθρέψει για 16 ολόκληρους μήνες. Όπως εδώ ε; Δεν είναι λίγες οι φορές που οι μπαμπάδες επιλέγουν να αναλάβουν αυτόν τον δύσκολο, ομολογουμένως, ρόλο και οι μαμάδες να πάνε δουλειά να ξελαμπικάρουν λίγο.  Μαρία, δεν ξέρω για εσένα αλλά εγώ όταν γέννησα, 6 μήνες μετά (αφού θήλασα αποκλειστικά), ήθελα απλά να ανοίξω την πόρτα και ΝΑ ΦΥΓΩ από το σπίτι.

Όλη αυτή η εμπειρία, του μοντέλου, μπαμπάς μεγαλώνει μωράκι, ταΐζει, πάει βόλτα με το καροτσάκι, παίζει, ξεσκατίζει, κοιμίζει και όλα τα γνωστά, έγινε βιβλίο- άλμπουμ φωτογραφικό από τους Johanna Karlsson και Henrik Pettersson. 



Το "The Swedish Dad" κυκλοφορεί ήδη, δυστυχώς όχι στην Ελλάδα. Υπάρχει όμως το site  http://www.swedishdad.com/
και φυσικά όλα τα social media.

Λες να γίνουμε Σουηδία και εμείς κάποια μέρα;


photos via Facebook page

Σχόλια

  1. Κοριτσάκι μου καλημέρα! Νομίζω πως η Σουηδία είναι πολυυυυυυυυυ μακρυά για να μπορέσουμε να την φτάσουμε κάποια μέρα.
    Φιλιά!
    Έλα και από το δικό μου blog!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Μαρία,

      Σήμερα είχες την τιμητική σου, δεν μπορείς να πεις! Έγινα και εγώ μέλος! Καλή συνέχεια ;)

      Διαγραφή
    2. Ναι καλέ, σκέτο ταρατατζούμ για χάρη μου !!!!
      <3

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Thank you for your comment!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κεφάλαιο "Παιδικός Σταθμός" ή απλά ένα χάος στο κεφάλι μας;

Αργά και σταθερά

Οι πρώτες μέρες...