Μεθεόρτια ΑΚΑ Hangover

Καλά, όλες οι μαμάδες που κυκλοφορείτε στο διαδίκτυο δεν έχετε βγει ποτέ έξω και να ξυπνήσετε την άλλη μέρα το πρωί από το κλάμα του μωρού σας και ένα πανέμορφο, συνεχόμενο και ασταμάτητο πονοκέφαλο; Γιατί εγώ αυτό έζησα σήμερα και έχω να σας πω ότι ήταν απαίσιο!

Όταν ήμουν φοιτήτρια και έβγαινα έξω, ξυπνούσα την άλλη μέρα και μπορούσα να είμαι χάλια με την ησυχία μου. Χωρίς κανένα άγχος. Το μόνο άγχος ήταν, πότε θα γίνω καλά για να βγω το βράδυ με τα κορίτσια.

Σήμερα όμως το άγχος μεταλλάχθηκε στο, πως περνάει μία μέρα με τόσες απαιτήσεις όταν εσύ έχεις να διαχειριστείς αυτήν την ημικρανία που σου καίει τον εγκέφαλο;

 

Σχόλια

  1. Μμμμμ για να θυμηθώ, πότε ήταν η τελευταία φορά που ξενύχτησα (δηλ. πέραν τις 02.00 μετά τα μεσάνυχτα), από τότε που έκανα παιδί.....
    Αααααα ναι! Δεν το έχω κάνει!
    Οι έξοδοί μας χωρίς παιδία περιορίζονται σε 3-4 τον χρόνο, συνήθως είναι σε μπυραρία και μέχρι τις 02.00 έχουμε επιστρέψει.
    Μερικές φορές νομίζω πως έχουν περάσει αιώνες από τότε που άρχιζε η Σαββατιάτικη έξοδος στις 11.00 το βράδυ, πηγαίναμε σε 2-3 μπαράκια και γυρνούσαμε στις 05.00 το πρωί !!!!
    Δεν βαριέσαι, κάθε εποχή έχει και τα ωραία της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εννοείται ότι κάθε εποχή έχει και τα ωραία της. Από την άλλη καλό είναι μία φορά στο τόσο να ξεφεύγουμε και λίγο από τον ρόλο μας, και να θυμόμαστε τα παλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Thank you for your comment!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Διάσημες νονές- Διάσημοι νονοί- Τυχερά βαπτιστήρια

Κεφάλαιο "Παιδικός Σταθμός" ή απλά ένα χάος στο κεφάλι μας;

Αργά και σταθερά